آزمایش

ساخت وبلاگ

مشاوره آنلاين | راهي براي عبور از موانع

مشاوره آنلاين چيست؟

 

مشاوره آنلاين ، ارائه خدمات تخصصي روانشناسي و مشاوره غيرحضوري در بستر اينترنت است که با بهره گيري از بسترهاي ارتباطي به صورت صوتي و يا تصويري در حوزه بهداشت روان، صورت مي گيرد. پيشرفت و رشد تکنولوژي در زمينه روانشناسي هم وجود داشته به گونه اي که امروزه شاهد ارائه خدمات روان درماني به صورت آنلاين و با استفاده از برنامه هاي ارتباطي نظير واتس آپ، ايمو و اسکايپ و يا مشاوره آنلاين تلفني هستيم تا از اين ظرفيت هاي موجود براي درمان بيماري هاي رواني استفاده کنيم.

در هنگام مواجه افراد با مشکلات، خانواده و دوستان آنها به عنوان اولين گزينه براي حل مشکلات آنها شناخته و پيشقدم خواهند شد. اما زماني که اين مشکلات عميق تر بوده و نيازمند کمک و مشاوره حرفه اي خواهد بود، وجود يک مشاور احساس مي شود.

در دنياي کنوني و به سبب شرايط پيش آمده در زمينه هاي مختلف، مشکلات ميان زوجين، فرزندان، مسائل کاري، اختلافات خانوادگي و شغلي، مشکلات جوانان و نوجوانان، در زندگي افراد سر باز مي کنند. مهم اين است که چگونه مي توان براي حل اين مسائل و مشکلات قدم برداشت چرا که اين مشکلات مي تواند براي هر کسي در زندگي او به وجود بيايد. هنگامي که افراد از تجربه کافي براي حل اين مشکلات برخوردار نيستند تا بتوانند آن را سريعا حل کنند، مشاوره آنلاين راهگشا خواهد بود. مشاوره آنلاين در حوزه هاي مختلف و طبق تخصص، توانايي کمک و تاثيرپذيري در زمينه هاي مختلف در افراد را دارد.

مزاياي مشاوره آنلاين

 

جدا از مشاوره حضوري که طي آن به رفع مشکلات افراد مي پردازند، مشاوره هاي آنلاين توسط مشاورين در بستر اينترنت و غيرحضوري هم قطعا فوايدي را در جهت حل مشکل افراد خواهد داشت. در زير و ادامه اين مطلب به اين فوايد اشاره خواهيم کرد.

1-امنيت و اطمينان

در هر جلسه مشاوره مي بايست، اصل امانت داري و رازداري افراد توسط مشاور به خوبي رعايت و اجرا شود. در مشاوره غيرحضوري نيز اين اصول کاملا توسط مشاور رعايت شده و اجرا مي شود. گاهي اوقات افراد درخواست دارند که حتي هويت آنها ناشناخته بماند و نسبت به اين موضوع اهتمام مي ورزند، به همين خاطر در مشاوره آنلاين، اين امکان براي افراد فراهم شده تا از اين طريق از خدمات مشاوره و کلينيک روانشناسي آنلاين استفاده کنند.

2-دسترسي ساده و راحت

در اين نوع مشاوره نيازي به مراجعه حضوري نخواهد بود و افراد قادر هستند تنها از طريق روشهاي ارتباطي از پيش اعلام شده از خدمات مشاوره استفاده کنند. اين ويژگي فرايند مشاوره را براي افرادي که مشغله کاري زيادي دارند و يا به دليل مسافت هاي طولاني و پرهزينه که حوصله بر و طاقت فرسا نيز هستند و حتي به دليل مشکلات جسماني قابليت حرکت و جا به جايي را ندارند، آسان و شيرين کرده است. از جمله افرادي که مي توانند از اين نوع خدمات استفاده کنند، کساني هستند که در خارج از کشور بوده اما از لحاظ آداب و رسوم، عقايد و فرهنگ ايراني دارند و مي توانند از مشاوره مشاورين آنلاين استفاده کرده و به صورت کاملا غيرحضوري و امن، با مشاوران ارتباط برقرار کنند.

3-درمان موثر

همانند مشاوره حضوري و چهره به چهره، در مشاوره غيرحضوري نيز تمامي استانداردها و پيش نيازهاي يک جلسه مشاوره، کاملا رعايت شده و در پروسه درماني به کار گرفته خواهند شد. اين شيوه ها مربوط به روش هاي درماني روانشناختي هستند که در ايجاد درمان موثر و مفيد و مناسب براي افراد در ارتباط با مسائل و مشکلات آنها، توسط مشاورين آنلاين رعايت خواهند شد.

4-سريع و دردسترس بودن

برخي شرايط ممکن است به وجود بيايد که توانايي آن را نداشته باشيد که به مشاور مراجعه کنيد مثلا هنگامي که با همسر خود به مشکل خورده ايد  و نمي دانيد که چه عکس العملي را بايد از خود نشان دهيد،  يا فرزند جوان شما با دوستاني معاشرت دارد که بر رفتار و اعمال او اثر سوء گذاشته است. در چنين حالاتي و بسيار حالات ديگر، نيازمند يک روانشناس و مشاور هستيم که در سريعترين زمان ممکن بهترين راهنمايي را براي موقعيت ما به ما بدهد. اينگونه مواقع وجود يک مشاوره آنلاين بهترين گزينه و راحت ترين آن خواهد بود چرا که ديگر نمي توان موانعي را بر سر راه حضور در مشاوره متصور بود.

دامنه مشاوره و روانشناسي آنلاين بسيار گسترده و وسيع است. مشاوره فردي براي درمان اختلالات رواني، افسردگي، اضطراب و استرس، مشکلات ارتباطي خانواده به منظور حل اختلافات، ارتباط زوجين و رابطه ميان فرزندان با والدين تنها بخشي از خدمات قابل ارائه توسط اين نوع مشاوره است.

همه آنها يک هدف واحد را دنبال مي کنند و آن تنها يک اين است که زمينه ساز رابطه اي سالم در هر جا و هر مکان توسط افراد مختلف در حرفه هاي متنوعي که دارند باشد.

جهت کسب اطلاع بيشتر و ارتباط با مشاورين آنلاين گپچه با ما در ارتباط  باشيد.

منبع: گپچه

 

 

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : مشاوره,آنلاین,راهی,برای,عبور,از,موانع, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 159 تاريخ : جمعه 28 آذر 1399 ساعت: 16:29

افزودني هاي صنعت بتن

vkmj_e2.jpg

مواد شيميايي که در فرآيند اختلاط بتن به آن افزوده شده و سبب ايجاد برخي تغييرات اساسي و مثبت در اين ماده مي شوند، افزودني هاي صنعت بتن نام دارند. اين مواد به اندازه پنج درصد وزن سيمان موجود در بتن به اين ترکيب اضافه شده و داراي انواع مختلفي هستند. شتاب دهنده ها، فوق روان کننده ها، کند گير کننده ها، مواد افزودني کاهنده آب، مواد مضاف هوازا، افزونه ها و فيلرها همگي از جمله افزودني هاي بتن به شمار مي آيند. مواد افزودني از نمک ها، پليمرهاي قابل حل، کاني هاي غير قابل حل و ترسازها تشکيل مي شوند. از آن جايي که مواد افزودني کارايي را بهبود بخشيده و سبب تسريع يا تعويق زمان گيرش و نيز افزايش مقاومت و کنترل آن مي شوند، تاثير به سزايي در افزايش کيفيت بتن توليد شده خواهند داشت. مواد افزودني مي توانند مقاومت بتن در برابر ترک خوردگي حرارتي، يخ زدگي، انبساط قليايي سنگدانه و محلول هاي اسيدي و سولفاتي را افزايش دهند. در اين مطلب قصد داريم به معرفي و بررسي چند مورد از افزودني هاي صنعت توليد بتن بپردازيم.

ليگنو سولفونات کلسيم

ليگنو سولفونات ها در واقع پلي الکتروليت هاي آنيوني هستند که محلول در آب بوده و محصول فرآوري سولفيت خمير چوب نرم محسوب مي شوند. از جمله موارد استفاده اين سورفاکتانت هاي آنيوني طبيعي صنايع سراميک، نفت و گاز، مواد شيميايي، ساخت و ساز و افزودني خوراک دام ها مي باشد. ليگنو سولفونات کلسيم به صورت پودر آمورف با رنگ قهوه اي مايل به زرد توليد مي شود و داراي خاصيت پراکندگي، اتصال دهندگي و امولسيون کنندگي است. در هنگام خريد لينگو سولفونات کلسيم بايد به کاربرد اين ماده توجه کنيد.؛ دوز مطلوب اين ماده بر اساس استفاده آن در سيمان بتني يا تخته هاي چوبي و ... متفاوت است. از ليگنو سولفونات کلسيم به عنوان گيرنده، پراکنده کننده، مايع ساز يا سورفکتانت در صنايع مختلف استفاده مي شود. يکي از اصلي ترين کاربردهاي اين ماده استفاده از آن به عنوان پلاستيسيسترها در ساخت بتن است که موجب مي شود بتن قوي تر شده و با آب کم تري توليد شود. همچنين از ليگنو سولفونات کلسيم به عنوان سرکوب‌کننده گرد و غبار، مواد شيميايي به کار رفته در کشاورزي، لجن حفاري چاه هاي نفتي و توليد گچ تخته استفاده مي شود. اين ماده در آفت‌کش ها، رنگ ها، کربن فعال و ديگر مواد جامد و غير محلول نيز به کار رفته و سبب پخش شدن اين محصولات مي شود.

پلي نفتالين سولفونات

اين ماده نوعي پخش کننده سورفکتانت آنيوني است که خورنده، ضد يخ، کاهش دهنده آب، مقاومت اوليه، جذب هوا و ... بوده و سبب کاهش نقطه انجماد مي شود؛ بنابراين از يخ زدگي بتن جلوگيري کرده و در پروژه هاي عمراني و ساخت و ساز در فصل سرما بسيار مناسب است. اين ماده فوق روان کننده در تهيه بتن سيال مورد استفاده قرار گرفته و در پل ها، سدها، بزرگراه ها، تونل ها و پروژه هاي ساختماني به کار مي رود. مهم ترين کاربرد اين ماده، استفاده در تهيه ملات خشک و افزايش مقاومت و سياليت بتن مي باشد. از ديگر کاربردهاي پلي نفتالين سولفونات در صنعت ساختمان مي توان به استفاده به عنوان ماده اوليه در افزودني هايي چون شتاب دهنده مرکب ، ضد يخ و عقب انداز اشاره کرد. اين ماده مزيت هاي زيادي دارد؛ از جمله اين که با کاهش 25 درصدي آب، به بهبود کارايي بتن کمک کرده و عمليات ساخت و ساز را آسان تر مي کند. همچنين مقاومت بتن را افزايش داده و سازگاري خوبي با ساير مواد تشکيل دهنده دارد. غير سمي بودن، تحريک کننده و راديواکتيو، غير قابل اشتعال و انفجار و ايمني بالا از ديگر مزايا و ويژگي هاي اين ماده است که موجب افزايش ميزان فروش پلي نفتالين سولفونات شده است.

بنزوات سديم

يکي از مواد نگهدارنده پر کاربرد به ويژه در توليد محصولات آرايشي و بهداشتي، بنزوات سديم نام دارد. اين ماده در حقيقت نمک اسيد بنزوئيک بوده و به طور طبيعي در چاي‌ ها و برخي از ميوه ها (مانند زغال اخته، آلو و سيب) و سبزيجات وجود دارد. بنزوات سديم که به صورت پودر کريستالي سفيد رنگ توليد مي شود، از رشد باکتري ها جلوگيري کرده و مدت زمان نگهداري مواد را افزايش مي دهد. از اين ماده نگهدارنده در لوازم آرايشي، شيريني هاي ميوه اي، انواع نوشيدني هاي اسيدي، انواع مربا، سالادهاي بسته بندي و غذاهاي اسيدي استفاده مي شود. از ديگر کاربردهاي اين ماده مي توان به استفاده در برخي داروها مانند شربت سرفه و برخي قرص ها اشاره کرد. اين ماده همچنين در نوشابه ها جهت افزودن طعم به نوشيدني  ها و تغيير اسيديته آن ها به کار مي رود. بر خلاف باور عمومي و اطلاعاتي که به اشتباه منتشر شده اند، اين ماده سمي و مضر نبوده و هيچ آسيبي به سلامتي افراد وارد نمي کند. شما مي توانيد براي خريد بنزوات سديم به سايت شرکت بازرگاني پيشگامان شيمي مراجعه نماييد.

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : افزودنی,های,صنعت,بتن, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 133 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 15:40

Interior Design Styles

ASIAN: Asian interior design reflects materials and completions from the East. This design style is ordinary of Thailand, Malaysia, Indonesia and China.
BRITISH: There are numerous styles to celebrate British interiors anyway, I’m visiting consider two of them, Cool Britannia and tacky Chic.
CONTEMPORARY: Contemporary interior decorations have to be compelled to be known in America within the 50's and early 60's generally as go via flying machine need to be open. The planning has either straight lines or wonderfully bended. Truly this style identifies with what's present, happening now and is reflected in today's design. Contemporary interior design meets expectations with most, if not all interior styles.
FRENCH: Regular French interior decoration is fairly established. It’d be both complex and exquisite or over rich and sensational.
GOTHIC: once I contemplate Gothic interior decoration, I’m transported completely into an alteate world, of an alteate time. Life within the middle Ages was altogether different to our leading edge world and hence the combination of this era with some advanced impacts may well be amazingly intriguing. 1150-c.1500 and restored again within the late eighteenth and early nineteenth century.
INDIAN: Indian interior designing styles are warm and gritty. They need an intriguing bid and hold an otherworldly look with the use of orchestrated colors.
Mechanical: Industrial interior design is that the mixture of workmanship and building to form life 'simpler'. A lot of innovative contraptions!
ITALIAN: Italian interior decoration is advanced and observes of extravagance about it. Once I give some thought to this style I believe about all the extraordinary Italian designers like Scarpa, Sottsass or the quite cherished design designer Armani. Italy has created and keeps on producing world trendsetting designers so it's close difficult to happen picking this style as your idea.
JAPANESE: Japanese interior decoration is short-sighted and really streamlined in both format and completions. This style is that the characterizing impact on all current moderation.
MEDIEVAL: Medieval interior decoration originates from the amount in European history 1000 - c.1550. This concept is prime and not too aloof from rustic interior design.
Moderation: Moderate interior designing is certainly chic when assembled well. The clean lines and open spaces permit you to please in effortlessness getting it done.
MOROCCAN: The Moroccan look is rich in zest shades and is suffering from Spanish, French and Arabic interior designs. Delightful examples fill the spaces alongside surfaces and smells.
NAUTICAL: the planning of nautical interior designing is de facto that of the shoreline and shoreline front. Think New Hampshire and you'd be beat all correct.
RETRO: Retro interiors covers 3 decades; 50's, 60's and 70's. The planning is shifted, from plastic fabulous, disposable and low support to psyche Delia. The impacts were the blast of publicizing, blossom force, genre and pop workmanship.
Provincial: to accomplish a natural home interior design that appears extraordinary you'll be able to blend components of it in with a recent interior design so your home doesn't get to be excessively sort of a log lodge. This mix are often extremely striking and interesting. Provincial design stresses on regular, foul components and items.
SCANDINAVIAN: there are two interior design styles that are Scandinavian design. The most is current and therefore the other is nation.
1. Scandinavian Mode started in 1930 and is out there today. It’s conceived from the elemental standards of innovation melded with conventional materials and may have the design of latest
2. Scandinavian nation style began within the seventeenth century and kept going until the late nineteenth century. The design is that of a farmhouse and also the principle material is light hued wood.
SPANISH: touches of Arabic design are blended with strong, lovely colors and shapes are found inside Spanish interior design styles.

Design Master’s portfolio ranges from assisting clients making fuiture selections to fully coordinate large scale home remodels, new construction, restaurant, and office and retail interiors. No matter where a project falls in this range, Design Master helps clients bring beautiful and functional designs to life. As interior designers, we translate our clients’ visions of their spaces into thoughtful, executed designs. We are happy to help new clients at any stage of the design process and will gladly discuss your specific needs in more detail.

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : Interior,Design,Styles, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 128 تاريخ : دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت: 6:50

روش‌هاي تسويه حساب در درگاه هاي بانکي واسطه

روش پايا: اين روش کارمزدي ندارد اما زمان بر است و تنها در روزها و ساعت هاي اداري شما مي توانيد از اين روش استفاده کنيد.

روش کارت به کارت: در اين روش از شما کارمزد کم مي شود اما اين روش نسبت به پايا بسيار سريع تر است و در هر وقت از شبانه روز امکان استفاده از اين روش ممکن است.

  1. پشتيباني قوي: اگر از شما بپرسند که چرا سايتي مانند: ديجي کالا توانسته اينقدر موفق شود، چه جوابي مي‌دهيد به طور قطع يکي از دلايلي که مي‌آوريد پشتيباني قوي سايت است برخي از اين درگاه هاي پرداخت واسطه پشتيباني قوي دارند اما برخي ديگر نه، بهتر است اگر شما به دنبال اين هستيد که کسب و کارتان در يک مدت زمان کوتاهي پيشرفت کند بهتر است درگاه پرداخت واسطه اي را انتخاب کنيد که بهترين پشتيباني را دارد.
  • چندتا از بهترين درگاه هاي پرداخت واسطه:

خوب حالا که در مورد نحوه‌ي فعاليت اين نوع درگاه هاي پرداخت به شما توضيح داديم نوبت به آن مي‌رسد تا شما را با برخي از بهترين درگاه هاي پرداخت واسطه آشنا کنيم.

  • درگاه واسطه پارسيگرام: اين يک واسطه است که مخصوص سايت هاي پيش بيني است و سايت شرط بندي تک بت که يک سايت مشهور در حوزه‌ي پيش بيني است از اين درگاه استفاده مي‌کند. از ويژگي هاي اين درگاه مي‌توان به امکان کارت به کارت،درگاه مستقيم و داشتن کيف پول اشاره کرد. اين سايت براي علاقه مندان به شرط بندي بخش ووچر الکترونيکي دارد و به کاربران اين امکان را مي دهد تا به حساب سايت شرط بندي خود مانن بت کارت پول واريز کنند و با وارد کردن کد مربوطه به در سايت بت کارت حساب خود را شارژ کنند و به پيش بيني کردن بپردازند. با توجه به بررسي هايي که ما انجام داديم به نظر مي‌رسد سايت پارسيگرام يک سايت امن است و شما به اين درگاه واسطه ي پرداخت مي توانيد اعتماد کنيد.
  • درگاه واسطه پارس پي: پارس پي در ابتداي سايتش اين گونه نوشته است: پارس پي به عنوان پرداخت يار رسمي شبکه شاپرک بانک مرکزي، با ارائه‌ي راهکارهاي پرداخت الکترونيک در کنار شماست تا در کوتاه ترين زمان، وب سايت و يا اپليکيشن کسب و کار خود را مجهز به درگاه پرداخت اينترنتي با قابليت هاي شگفت انگيز نماييد. پس اين درگاه واسطه‌ي بانکي بسيار معتبر است و شما مي‌توانيد به اين سايت چه براي استفاده در سايت تان و چه وارد کردن اطلاعات بانکي خود اعتماد کنيد. اين درگاه بانکي واسطه نيز در سايت هاي پيش بيني مانند بت کارت موجود است.
  • درگاه :nextpay.نکست پي نسبت به ساير درگاه هاي پرداخت واسطه‌اي که در اين ليست آمده است ديرتر افتتاح شده است اما در همين مدت کوتاهي که از تاسيس اش مي‌گذرد توانسته خودش را به يکي از سايت هاي برتر در حوزه‌ي پرداخت واسطه‌ي بانکي برساند. يکي از ويژگي هاي جالبي که در اين سايت وجود دارد اين است که اگر مشتري براي پرداخت بانکي را انتخاب کند که اختلال داشته باشد، نکست پي به صورت خود به خودي مشتري را به يک درگاه پرداختي که مشکلي ندارد منتقل مي‌کند. همچنين اين درگاه به مشتري هاي خود تا 45 روز اول رايگان سرويس مي‌دهد.
  • درگاه پرداخت زرين پال: اولين درگاه پرداخت واسطه‌ي بانکي که فعاليتش را آغاز کرد زرين پال است اين درگاه در اين چند ساله بسيار پيشرفت کرده است. يکي از جذابيت‌هايي که اين درگاه دارد کارت زرين است هر کاربري که اين کارت را داشته باشد مي تواند از طريق atmها برداشت پول انجام دهد. همچنين اين درگاه به کاربرانش اين امکان را مي دهد که در روز سه شنبه بدون پرداخت کارمزد واريز و پرداخت انجام ندهند. لازم به ذکر است که در زرين پال کارمزدي که براي شما در نظر گرفته شده است(البته به جز روز سه شنبه‌ها) نيم درصد است
  • درگاهir: اگر تلگرام و اينستاگرام داريد و از طريق اين شبکات اجتماعي مي خواهيد فروش انجام دهيد سايت آي دي پي براي شما يک درگاه واسطه‌ي بانکي مناسب است. به عبارتي اگر اين درگاه ها را براي سايتتان استفاده کنيد يک اشتباه جبران ناپذيري انجام داده ايد اما اگر براي فروش در صفحات اجتماعي از اين درگاه پرداخت استفاده کنيد کار بسيار درست و منظقي انجام داده ايد. از ويژگي هاي اين سايت شما مي توان به: تبديل شماره کارت و شبا به شماره‌ي آي دي، دريافت کارمزد 500 توماني از هر مشتري اشاره کرد.

منبع : biographyy

 

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : روش‌های,تسویه,حساب,در,درگاه,های,بانکی,واسطه, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 218 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 3:24

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يک سايت پژوهشي و آموزشي است که خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز کرده است. اين شرکت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شرکت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در کليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شرکت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي کادر پژوهشي اين شرکت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده کارشناسي ارشد و دکتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شرکت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيک- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تکنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت کارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شرکت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و کاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شرکت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است که در در سال 88 درست زماني که دانشجويان با مشکل سپردن پايان نامه و پروژه با مشکلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اکنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اکثر رشته ها فعاليت کنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو که پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشکلات و هزينه هايي را درست ميکنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم که علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميکنند.

 اين کيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداکثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يک جمله بيان کنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در کنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است که قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد که تمام اين ويژگي ها را در طول کار حفظ و صيانت کند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در کنار آن امکاناتي فراهم کرديم که بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امکاني را فراهم کرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي که بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يک پايان نامه با کيفيت با قيمت مناسب دريافت کنند.

در طول مدت تکميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب کنيد. يک مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي کسبو کار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم کرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهکار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم کرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيکت و پيغام در پنل کابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مکالمه تصويري از طريق اپليکيشن ها و اسکايپ و غيره.تري است. اکثر کساني که به ما مراجعه ميکنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميکنند تا کار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم که تا زمان فارق التحصيلي در کنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده کيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد کرد. به اميد کسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه کنيد و با کارشناسان مدير تز صحبت کنيد.

 

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : مدیر,تز,یک,سایت,پژوهشی,و,آموزشی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1399 ساعت: 6:10

Interior Design Styles

ASIAN: Asian interior design reflects materials and completions from the East. This design style is ordinary of Thailand, Malaysia, Indonesia and China.
BRITISH: There are numerous styles to celebrate British interiors anyway, I’m visiting consider two of them, Cool Britannia and tacky Chic.
CONTEMPORARY: Contemporary interior decorations have to be compelled to be known in America within the 50's and early 60's generally as go via flying machine need to be open. The planning has either straight lines or wonderfully bended. Truly this style identifies with what's present, happening now and is reflected in today's design. Contemporary interior design meets expectations with most, if not all interior styles.
FRENCH: Regular French interior decoration is fairly established. It’d be both complex and exquisite or over rich and sensational.
GOTHIC: once I contemplate Gothic interior decoration, I’m transported completely into an alteate world, of an alteate time. Life within the middle Ages was altogether different to our leading edge world and hence the combination of this era with some advanced impacts may well be amazingly intriguing. 1150-c.1500 and restored again within the late eighteenth and early nineteenth century.
INDIAN: Indian interior designing styles are warm and gritty. They need an intriguing bid and hold an otherworldly look with the use of orchestrated colors.
Mechanical: Industrial interior design is that the mixture of workmanship and building to form life 'simpler'. A lot of innovative contraptions!
ITALIAN: Italian interior decoration is advanced and observes of extravagance about it. Once I give some thought to this style I believe about all the extraordinary Italian designers like Scarpa, Sottsass or the quite cherished design designer Armani. Italy has created and keeps on producing world trendsetting designers so it's close difficult to happen picking this style as your idea.
JAPANESE: Japanese interior decoration is short-sighted and really streamlined in both format and completions. This style is that the characterizing impact on all current moderation.
MEDIEVAL: Medieval interior decoration originates from the amount in European history 1000 - c.1550. This concept is prime and not too aloof from rustic interior design.
Moderation: Moderate interior designing is certainly chic when assembled well. The clean lines and open spaces permit you to please in effortlessness getting it done.
MOROCCAN: The Moroccan look is rich in zest shades and is suffering from Spanish, French and Arabic interior designs. Delightful examples fill the spaces alongside surfaces and smells.
NAUTICAL: the planning of nautical interior designing is de facto that of the shoreline and shoreline front. Think New Hampshire and you'd be beat all correct.
RETRO: Retro interiors covers 3 decades; 50's, 60's and 70's. The planning is shifted, from plastic fabulous, disposable and low support to psyche Delia. The impacts were the blast of publicizing, blossom force, genre and pop workmanship.
Provincial: to accomplish a natural home interior design that appears extraordinary you'll be able to blend components of it in with a recent interior design so your home doesn't get to be excessively sort of a log lodge. This mix are often extremely striking and interesting. Provincial design stresses on regular, foul components and items.
SCANDINAVIAN: there are two interior design styles that are Scandinavian design. The most is current and therefore the other is nation.
1. Scandinavian Mode started in 1930 and is out there today. It’s conceived from the elemental standards of innovation melded with conventional materials and may have the design of latest
2. Scandinavian nation style began within the seventeenth century and kept going until the late nineteenth century. The design is that of a farmhouse and also the principle material is light hued wood.
SPANISH: touches of Arabic design are blended with strong, lovely colors and shapes are found inside Spanish interior design styles.

Design Master’s portfolio ranges from assisting clients making fuiture selections to fully coordinate large scale home remodels, new construction, restaurant, and office and retail interiors. No matter where a project falls in this range, Design Master helps clients bring beautiful and functional designs to life. As interior designers, we translate our clients’ visions of their spaces into thoughtful, executed designs. We are happy to help new clients at any stage of the design process and will gladly discuss your specific needs in more detail.

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : Interior,Design,Styles, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 127 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 20:54

کتاب باشگاه مغز (3) - حافظه و يادگيري

کتاب آموزش و تمرين در 24 جلسه

مجموعه کتابهاي باشگاه مغز

تارا رضاپور - حامد اختياري

-------------------------------------------------------------------------

فهرست کتاب:

  • چگونه از اين کتاب استفاده کنيم
  • پله‌ي 1: حافظه: کتابخانه‌ي شخصي مغز من
  • پله‌ي 2: خاطره: طبقه‌بندي کالاها
  • پله‌ي 3: حافظه‌ها: يک مغز و چندين حافظه
  • پله‌ي 4: معنايي يا رويدادي: نوع اطلاعات مهم است
  • پله‌ي 5: حافظه‌ي آينده‌نگر: مغز دورانديش من
  • پله‌ي 6: آموزش: ياد مي‌گيرم ام به سبک خودم
  • پله‌ي 7: حافظه‌ي چهره‌ها: چهره‌نگاري در مغز
  • پله‌ي 8: حافظه‌ي اعداد: هشت مثل هشت‌پا
  • پله‌ي 9: حافظه‌ي مسيرها: از کدام سمت بروم؟
  • پله‌ي 10: روش لوسي: قدم  زدن در کاخ‌هاي حافظه
  • و...

-------------------------------------------------------------------------

درباره کتاب:

پس از دو تجربه‌ي بسيار موفق کتاب‌هاي باشگاه مغز 1 و 2 در طي سال‌هاي اخير، اين بار با مجموعه‌ي ديگري همراه ه شما مي‌شويم. هدف اصلي اين کتاب، فعال‌تر کردن بخش‌هايي از مغز است که وظيفه‌ي ذخيره و بازيابي اطلاعات و به اصطلاح علمي‌تر، حافظه را برعهده دارد. در اين کتاب نيز هم‌چون دو کتاب قبلي، سعي کرده‌ايم با طراحي تمرينات متنوع و چالش‌برانگيز در 24 پله، انواع حافظه از جمله حافظه‌ي چهره‌ها و حافظه‌ي لغات را به تدريج بهبود بخشيم.

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : باشگاه,مغز,(3),حافظه,و,یادگیری, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 159 تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 ساعت: 12:55

لینک دوستان

خبرنامه